Hoe het werkt

 

Algemeen

1. Wat kan ik op het online platform?

Op het platform kun je individueel aan de slag met jouw vitaliteit. Boek een sport- of ontspanningsactiviteit bij één van de instellingen door het hele land. Doe mee aan inspirerende acties, bekijk wandelroutes, gezonde recepten of oefeningen om thuis te doen. Voor vragen en leefstijladvies benader je één van de coaches of de klantenservice.

 

2. Wat kost deelname aan het platform?

De deelname kost jou niets. Jouw werkgever heeft een bedrijfsabonnement afgesloten bij Holland Fit zodat jij gebruik kunt maken van het aanbod.

 

3. Hoe werkt het?

Je logt in op het platform met jouw e-mailadres en een wachtwoord. Op het platform ga je zelf aan de slag met het aanbod. Via de persoonlijke nieuwsbrief word je twee keer per maand op de hoogte gehouden van nieuwe informatie en inspirerende acties.

 

4. Hoe kan ik een overzicht zien van de sportlocaties en sauna's in mijn buurt?

 

Door in een van de zoekopties jouw postcode of plaats in te vullen en vervolgens op 'zoeken' te klikken.

 

5. Voor wie is het platform bedoeld?

Het platform is bedoeld voor medewerkers van bedrijven. Deze organisaties stimuleren jou om te werken aan een gezonde leefstijl. Je kunt enkel gebruik maken van het platform, wanneer je inloggegevens hebt gekregen van jouw werkgever of van Holland Fit B.V.

 

6. Welke organisatie beheert het platform?

Het platform is een dienst van Holland Fit B.V. Holland Fit brengt vitaliteit binnen handbereik. Je leest meer over ons op www.hollandfit.nl.

 

7. Hoe wordt er omgegaan met mijn privacy?

Holland Fit houdt zich aan de privacywetgeving. Persoonlijke gegevens worden niet aan derden (zoals jouw werkgever) ter beschikking gesteld. De regels waaraan wij ons houden zijn te vinden in de privacyverklaring.

 

8. Ik sport al voor mezelf. Heb ik dan wel iets aan dit aanbod?

Met het online platform kun je meer dan alleen sporten. Op het platform kun je terecht voor uitgebreide informatie en tips over een gezonde leefstijl. Je kunt mee doen aan de acties die iedere maand georganiseerd worden, persoonlijke vragen stellen aan experts of probeer eens iets anders zoals skiën of ontspannen in de sauna.

Aan de slag op het platform

1. Wat is inloggen?

Inloggen betekent dat je toegang krijgt tot het complete aanbod. Je kunt inloggen door je e-mailadres en wachtwoord in te voeren, via de link in de nieuwsbrief of via een koppeling op jouw bedrijfsintranet.

 

2. Is gratis aanbod echt voor niets?

Ja. Je kunt elke maand gratis een activiteit boeken. De transactiekosten hiervan zijn bij jouw abonnement inbegrepen.

 

3. Hoe kan ik activiteiten zoeken?

Per zoekactie maak je een selectie. Bijvoorbeeld op activiteit, postcode of plaats. Er zijn verschillende zoekmogelijkheden om gemakkelijk een activiteit te vinden.

 

4. Hoe maak ik een boeking?

Nadat je de activiteit en sportinstelling hebt geselecteerd, klik je op de knop 'bekijk of boek’. Vervolgens word je stap voor stap op weg geholpen. Neem contact op met onze service-afdeling als je er niet uitkomt. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via service@hollandfit.nl en tijdens kantooruren op 0800 - 400 88 88.

 

5. Hoe hoog is mijn korting als ik sport via het platform?

Bij alle aangesloten locaties ontvang je minimaal 10% korting op de normale prijzen. Afhankelijk van de sport en de activiteit varieert de korting tussen de 10% en 70%. Naast deze korting ontvang je standaard 15% van de prijs retour als bonussaldo op je account. Je minimale voordeel is dus 25%. Daarnaast betaal je nergens inschrijfgeld en worden er gratis proeflessen aangeboden.


6. Wat neem ik mee naar de (sport)instelling?

Na de boeking ontvang je automatisch een boekingsbewijs in jouw e-mailbox. De instelling van je keuze ontvangt een kopie van dit bewijs. Toon het boekingsbewijs desgevraagd bij de instelling.

 

7. Wat is bonussaldo?

Elke medewerker profiteert van standaard 15% extra voordeel op het platform. Je ontvangt na het maken van een boeking 15% van het bedrag retour als bonussaldo op je account. Maak jij bijvoorbeeld een boeking voor een rittenkaart bij het zwembad voor € 100, dan ontvang je € 15 bonussaldo retour. Dit saldo mag je vrij besteden bij de volgende boeking. Het bonussaldo ontvang je naast de korting die je al krijgt. Bij een boeking wordt automatisch de prijs in mindering gebracht met het beschikbare saldo. Holland Fit maakt dit bedrag over aan de instelling. Bekijk je saldo onder gegevens.

 

 

Sportaanbod

1. Welke sporten kan ik doen?

In totaal zijn er meer dan 25 sporten vertegenwoordigd in ons sportaanbod. Ook zijn er diverse sauna's opgenomen in het aanbod. Fitness, dans en tennis kan je vrijwel altijd dichtbij huis doen. Voor golf, duiken en skiën moet je wellicht iets verder reizen.

 

2. Wat voor soort activiteiten kan ik boeken?

Dit is zeer divers. Vaak bieden we het gehele aanbod van de sportinstelling met korting aan. Ook abonnementen en rittenkaarten kunnen vrijwel altijd via deze weg worden geboekt. Kijk voor het precieze aanbod op de presentatiepagina van de sportinstelling.

 

3. Welk soort sportinstellingen zijn aangesloten?

Holland Fit heeft contracten gesloten met voornamelijk commerciële sportclubs. Zij willen allemaal graag nieuwe sporters verwelkomen. In alle gevallen voldoen zij aan bepaalde service- en kwaliteitswaarborgen.

 

4. Waarom doet mijn sportinstelling niet mee?

Het kan zijn dat wij de sportinstelling tot op heden nog niet benaderd hebben. In sommige gevallen hebben wij de betreffende sportinstelling al wel benaderd, maar was een samenwerking destijds nog niet gewenst. Geef daarom de instelling van jouw voorkeur altijd oor aan onze klantenservice. Wij onderzoeken dan de mogelijkheden van een samenwerking.

 

5. Hoe kan ik mijn sportinstelling als suggestie doorgeven?

Wij ontvangen graag suggesties voor sportinstellingen. Geef de instelling van jouw voorkeur door via service@hollandfit.nl. Deze afdeling zal vervolgens contact opnemen met de sportinstelling. Wij kunnen de deelname van de sportinstelling uiteraard niet garanderen maar houden je op de hoogte over de voortgang.

6. Kan ik compensatie krijgen voor niet verkregen korting?
Holland Fit neemt verantwoording voor de gevolgen die ontstaan bij het niet verkrijgen van kortingen op boekingen via het platform. Hoewel wij vooraf geen geldelijke compensatie garanderen, zullen wij er alles aan doen om eventuele fouten te herstellen.

7. Kan ik bij mijn eigen sportinstelling korting krijgen?
Lopende contracten of lidmaatschappen bij een sportinstelling kunnen via het platform niet worden doorbroken. Je kunt wel je lopende lidmaatschap/contract afmaken en dan via het platform een nieuw abonnement boeken. Hierbij profiteer je uiteraard van de kortingen. Vraag bij jouw sportlocatie naar de voorwaarden om het abonnement eventueel al eerder om te zetten.

8. Ik sport op dit moment al fanatiek bij een voetbalvereniging. Kan ik hier ook korting krijgen?
Verenigingen geven over het algemeen geen kortingen op contributie omdat zij geen winstoogmerk hebben. Er komen slechts enkele verenigingen voor in het sportaanbod, omdat wij korting willen garanderen.

Gebruik, geldigheid en gegevens

1. Kunnen gezinsleden ook gebruik maken van het platform?
Gezinsleden kunnen niet sporten via het platform. Je abonnement wordt door jouw werkgever betaald en is persoonsgebonden.
 
2. Hoeveel maanden kan ik gebruik maken van  van het platform?
Jouw werkgever bepaalt de geldigheidsduur. Onder gegevens tref je de geldigheidsduur van je account.
 
3. Mijn account verloopt bijna, wat gebeurt er straks?
De geldigheidsduur van jouw account kan alleen door je werkgever worden verlengd. Als je nog saldo hebt, gaat dit terug naar degene die hiervoor heeft betaald. Uiteraard blijven reeds betaalde abonnementen gewoon geldig.
 
4. Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Klik op de knop gegevens om jouw persoonlijke gegevens te bekijken en eventueel te wijzigen.
 
5. Mijn boekingsbewijs wordt bij de sportinstelling geweigerd. Hoe kan dit?
Holland Fit is met de aangesloten instelling een overeenkomst aangegaan. Weigering kan op een misverstand berusten. Wij zullen er dan ook alles aan doen om de gemaakte fout te herstellen. Neemt gerust contact op indien je boekingsbewijs wordt geweigerd.
 
6. Ik wil mijn wachtwoord wijzigen, hoe kan ik dat doen?
Via wachtwoord vergeten kun je gemakkelijk het wachtwoord wijzigen. Ben je het wachtwoord kwijt, neem dan contact op.